.
اطلاعات کاربری
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 منبع بررسی تخصصی دیجی کالا

 

ام8 بعلاوه‌ی 20 مگاپیکسل

 
امسال تعداد زیادی از طرفداران HTC انتظار داشتند این شرکت که به مشتری‌مداری معروف است یک پرچم‌دار کم‌نظیر و بی‌نقص معرفی کند. سرانجام انتظار طرفداران HTC با برگزاری کنفرانس موبایل بارسلونا به پایان رسید و پرچم‌دار جدید این شرکت تایوانی در جریان مراسمی نه‌چندان جذاب که انتقادهای فراوانی را به‌همراه داشت، معرفی شد. مسوولان HTC تمام تلاش‌شان را به‌کار بسته بودند تا این مراسم به بهترین نحو برگزار شود؛ اما این مراسم در مقایسه با مراسم معرفی «آیفون 6» یا حتی «گلکسی اس6» حرفی برای گفتن نداشت. 
به عقیده‌ی بسیاری از طرفداران، آن‌چه HTC در مراسم معرفی گوشی جدیدش رو کرد، آن‌قدرها هم راضی‌کننده نبود؛ آن‌ها عملا با محصولی مواجه شده بودند که از روزها قبل در جریان تمام مشخصات سخت‌افزاری و شکل و شمایل‌اش قرار گرفته بودند. مسوولان HTC هم در مراسم‌ کاملا معمولی‌شان جوری از پرچم‌دار جدید خود رونمایی کردند که گویی از قبل می‌دانستند استقبال مناسبی از این مراسم نخواهد شد؛ به همین خاطر هم به مراسم معرفی ساده‌ای بسنده شد و برای پررنگ‌تر جلوه دادن این مراسم تلاشی صورت نگرفت‌.
 
مدتی بعد از معرفی «ام9» (M9) زمزمه‌هایی به‌گوش رسید که شاید ام9 گوشی پرچم‌دار اصلی HTC نباشد. این گمانه‌زنی‌ها به دلیل معرفی «ام9 پلاس» (M9 Plus) درست چند هفته بعد از معرفی ام9به‌وجود آمده بود. این در حالی بود که معرفی دو پرچم‌دار در فاصله‌ی زمانی کم‌تر از یک ماه استراتژی‌ای نامتعارف از طرف شرکت‌های بزرگ تجاری از جمله HTC به‌شمار می‌رفت. به‌هرحال ام9پلاس با مشخصات کامل و به‌روز و حتی جنس بدنه‌ی بهتر معرفی شد تا جای این سوال برای طرفداران باقی بماند که پرچم‌دار اصلی HTC در سال 2015 گوشی ام9است یا ام9‌ پلاس؟
در روز معرفی ام9 پلاس، گوشی ام9 برای نقد و بررسی در اختیار دیجی‌کالا قرار گرفت
. با نقد و بررسی این گوشی با ما همراه شوید. 

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار DigiKala , بررسی تخصصی ابزار الکترونیکی , اچ تی سی - htc , ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی
ت : جمعه 29 خرداد 1394

صفحه قبل 1 صفحه بعد

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی